20. aug. 2016

En rolig uke

Pakket under dyna med Sex & The city på macen mens regnet plasker utenfor er helt innafor på en lat lørdag, og som avslutning på en selvpleie-uke.
Hele denne uka har jeg hatt "fri" fra det vanlige livet mitt ved å være hus- og hundepasser for mamma som er på ferie.
Utrolig etterlengtet alenetid, fred og ro, men jeg gleder meg nå til å dra hjem i morgen kveld. Forberede en uke med produktivitet på atelieret, og høre på stillheten langt unna trafikksus.

Det blir nok å gjøre den kommende tiden med forberedelser til utstilling. Idéer skal ut med akvarell og olje, ting skal rammes inn, pirkes på og tekster skal skrives. Så får vi håpe at man kommer i mål, selv med masse tull og fjas i alt arbeidet. :) 
Og ikke minst at man får lest litt, og sett ymse dokumentarer som er lagt i favoritter. 
Høsten er en fantastisk tid for kunnskap og inspirasjon kjenner jeg, og jeg elsker at den er blandet med plaskevær og solskinn gjennom pjuskete trær.
Så! Selv om det har vært stille denne uka, håper jeg dere titter innom den kommende uka for glimt av hva jeg jobber og fjaser med.



Ingen kommentarer: